Thursday 4 August 2016

Trendy Summer Outfits by SammyDress


DressSammyDress

ENG/ Hello lovelies! 
I was pleasantly surprised when fantastic online store SammyDress contacted me for our first blog collaboration. This store has a wide range of trendy clothes and accessories by affordable prices.  Its website is very clear and the items are grouped by categories, colours and prices. It was difficult to choose only few items :-) because its offer is really great. 
I picked this lovely floral midi dress (click) for the first outfit to created summer feminine and elegant look and for the second outfit ultimate summer trendy item: off the shoulder blouse (click) in delicate pale blue tone. What is really nice to see, it's not only beautiful design, it is good quality fabrics too. Also, shipping time is quick and they have active customer service for all your questions. Take a look on SammyDress and find something for yourself. You can't be dissapointed.
Thanks a lot for all your comments :-*
Kisses,
Ivana



SRB/ Pozdrav dragi moji!
U ovom postu vam predstavljam prvu blog saradnju sa fantastičnim SammyDress online butikom, koji nudi širok spektar trendi komada i modnih detalja po veoma pristupačnim cenama. Sajt im je veoma pregledan. Svi proizvodi su grupisani po kategorijama, bojama i cenama. Nije mi bilo lako da se odlučim za svega par komada, ali bilo su to slatke muke :-)
Pa da krenemo... Za prvi outfit izabrala sam ženstvenu i elegantnu cvetnu haljinu midi dužine (klik), a za drugi outfit hit trendi komad ovog leta: romantičnu bluzu spuštenih ramena u pastelno plavoj nijansi (klik).
Prijatno sam se iznenadila ne samo dizajnom, već i kvalitetom materijala (ne mogu vam pouzdano reći da li je to slučaj sa njihovom celokupnom ponudom, ali ova dva komada koja sam ja izabrala su sasvim korektna). Takođe, vreme dostave je nepunih 15 dana, što je skroz ok i vidim da imaju aktivan korisnički servis i da su otvoreni za sva vaša moguća pitanja.
Bacite se u razgledanje SammyDress i izaberite nešto po vašem ukusu.
Puno vam hvala za svu podršku i komentare  :-*
Cmokić,
Ivana









BlouseSammyDress





Share:

No comments

© BambolaI | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig