Tuesday 13 December 2016

Polka Dots & Ruffles

Outfit Info: Blouse: SheIn / Pants: Zara / Boots: Funky Shoes
ENG//  In today's post you can see me wearing navy blue tones.  Navy is so sophisticated colour that always looks elegant. The main star of the combo is this cute feminine blouse with polka dot print and trendy ruffled sleeves. I simply paired it with classical pants and ankle boots with wooden heel and embroidered details. 
Do you like this outfit? What do you think about this season's trend of wearing ruffles? I adore them because can pick up outfit to the next level and always look super cute. So, I choose this cutie to create girly cheerful look.
Stay tuned for the new outfit stories soon :-***

SRB// U današnjem outfit postu, odlučila sam se za teget tonove. Teget i njoj slične, plave nijanse deluju uvek sofisticirano ukoliko se nađu na klasičnijim odevnim komadima, poput cigaret pantalona, suknjica pencil kroja, blejzera ili košulja. 
Kao glavnu zvezdu kombinacije izdvajam ovu ženstvenu bluzu sa krupnim belim tufnama i modernim karnerićima na rukavima. Uz nju sam iskombinovala klasične teget pantalone i kratke čizmice, takođe teget sa drvenom štiklom i trendi vezenim detaljima.
Kako vam se dopada ovaj stil? Šta mislite o ovosezonskom hitu nošenja karnera? Ja ih volim, deluju mi skroz slatko i mislim da mogu podići jednostavne kombinacije i učiniti ih zanimljivijim. Baš zato sam i izabrala ovu lepoticu, jer je mogu kombinovati i uz pantalone i uz džins i uz uže suknje.
Uskoro očekujte nove outfit postove, već su u pripremi :-)
Cmok,
Ivana





Share:

No comments

© BambolaI | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig