Wednesday 31 August 2016

SICILIA #2: The Godfather Tour // Savoca and Forza D'Agro

Outfit Info: Dress: Zara / Sandals: Clarks / Bag: Mona / Sunnies: Guess

ENG/ The second post from beautiful Sicily is just in front of you :-)
 I am extremely honoured to have had the opportunity to visit Sicilian villages where are created a lot of scenes from legendary Coppola's crime film, The Godfather (ital. Il Padrino) in 1972. Savoca and Forza D'Agro are super cute, quiet and peaceful villages, surrounded by amazing mountainous scenery and have charming medieval streets with several impressive old churches. 
Arriving there is like taking a step back in time. I've spent few hours there following footsteps of Al Pacino, Marlon Brando and many other Hollywood stars :-) tasting lemon granita at the famous spot: Bar Vitelli, appearing many times throughout the film. Also, it is nice to see local Museum and Church of St. Lucy where Apollonia and Michael Corleone's wedding was shot. So cool vibe, isn't it!
For this occasion I was wearing a little white lace dress pairing with beige-light pink sandals and mini beige bag. Simple elegant look for this magical place!
I was wondering if you watched this movie and do you like it? Do you like to listen stories about the famous Sicilian mafia? I was just curious to hear more about that and thanks to a well-informed guide I heard a lot of fascinating things. 
Enjoy in photos (a lot of photos I know, but I can't help myself because these places are so magical :-)) and stay tuned for more Sicilian adventures :-*

PS. I'll tell you only one word like a preview of the next blog post: Volcano :-)
Kisses

SRB/  Pred vama je drugi deo priče sa predivne Sicilije :-) Veoma sam srećna što sam imala priliku da posetim sicilijanska sela u kojima su snimane scene iz čuvenog Kopolinog filmskog hita: ''Kum'' iz 1972. godine. 
Savoka i Forca D'Agro su preslatka, mirna i opuštajuća sela, okružena zadivljujućim planinskim pejzažom, sa šarmantnim srednjovekovnim uličicama i sa nekoliko divnih starih crkava.
Zakoračivši na ova mesta, osetila sam se bukvalno kao da sam se vratila u neko prošlo vreme. Uživala sam tih nekoliko sati prateći stope čuvenog Al Paćina, Marlon Branda i drugih holivudskih velikana, degustirajući granitu, poznati napitak sa limunom i ledom i to u baru Viteli, koji se u ''Kumu'' pojavljivao veliki broj puta. Takođe, poseta lokalnom muzeju i crkvi Sv. Lusi (u kojoj je nastala čuvena scena Apolonijinog i Majklovog venčanja) ostavili su poseban utisak na mene. 
U skladu sa mirnom atmosferom nekih lepih, prohujalih vremena odlučila sam se za jednostavan i elegantan outfit: haljinicu od bele pamučne čipke, bež-roze sandale, mini bež torbu i naočare svetlih okvira.
Zanima me da li ste gledali čuvenog ''Kuma'' i ako jeste, kakvi su vam utisci? Volite li da slušate priče o svetski poznatoj i dalje vrlo aktivnoj sicilijanskoj mafiji? Ja sam bila veoma radoznala na ovu temu i zahvaljujući odlično informisanom vodiču saznala sam neke fascinantne stvari.
A, sada vas prepuštam uživanju u moru fotografija (sorry, znam da ih je puno, ali mesto me je skroz kupilo svojom lepotom te se nisam mogla obuzdati hahaha).
Uskoro na blogu očekujte nove avanture sa Sicilije :-*

PS. Jedna reč koja nagoveštava naredni post: Vulkan :-)
Ljubim vas punooo


Bar Vitelli
Bar Vitelli (inside)

Bar Vitelli (inside)

Savoca Local Museum (and below in 6 photos)



 

                                         






St. Lucy Church
















Share:

No comments

© BambolaI | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig